Temat:

REPREZENTACJA I REKLAMA W 2023 ROKU – ASPEKTY PODATKOWE [nr 8214v]

szkolenie online

Termin: 20-02-2023
Godziny zajęć: 10:00 - 15:00
Prowadzący:
Łukasz Chłond

doradca podatkowy, doświadczenie zdobywał w czołowych spółkach świadczących usługi doradztwa podatkowego (również z tzw. Wielkiej Czwórki), przechodząc całą ścieżkę kariery począwszy od konsultanta aż po partnera w spółce doradztwa podatkowego, a w ostatnim czasie zarządzał europejskim działem podatków pośrednich w dużej firmie z branży FMCG; doradzał średnim i dużym przedsiębiorstwom w rozwiązywaniu problemów z zakresu podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych, międzynarodowych aspektach opodatkowania (zarządzanie podatkami w łańcuchach dostaw, podatek u źródła); doświadczony trener, współpracuje z liderami polskiego rynku szkoleń podatkowych, prowadził szkolenia zamknięte dla największych międzynarodowych i polskich firm; autor licznych publikacji w prasie codziennej („Rzeczpospolita”) oraz stały współpracownik miesięcznika "Rachunkowość".

Lokalizacja:
Miasto: SZKOLENIE ONLINE
Opis miejsca:
  • Uczestnicy mogą na czacie aktywnie zadawać pytania wykładowcy,
  • Materiały szkoleniowe wysyłamy mailem w dniu szkolenia,
  • Po rejestracji informacje organizacyjne przesyłamy na adres e-mail,
  • Każdy uczestnik otrzyma bezpieczny indywidualny link do platformy umożliwiającej udział w zajęciach,
  • Wystarczy dostęp do internetu, komputer, tablet, aby dołączyć do szkolenia

W celu uczestnictwa w webinarium polecamy użycie przeglądarek: Firefox, Chrome lub Safari. Przy przeglądarce Internet Explorer zdarzają się problemy z zalogowaniem się do szkolenia.
Oczywiście przeglądarki powinny być w najnowszych wersjach.

Program:

1. Nieodpłatne świadczenia o charakterze reklamowym i reprezentacyjnym na rzecz kontrahentów:

- przekazanie gadżetów z logo firmy i bez logo,

- przekazanie ulotek i katalogów reklamowych,

- prezenty dla kontrahentów,

- napoje i posiłki dla kontrahentów w trakcie spotkań w siedzibie firmy,

- spotkania z kontrahentami poza firmą,

- szkolenia i konferencje dla kontrahentów,

- imprezy okolicznościowe,

- finansowanie kosztów noclegu i podróży,

- udostępnienie wyposażenia sklepów,

- zmiana definicji prezentu o małej wartości na gruncie VAT od 2021 roku (podwyższenie limitu).

 

2. Nieodpłatne świadczenia na rzecz pracowników i współpracowników:

- samochody, telefony, laptopy służbowe,

- pakiety medyczne,

- ubezpieczenia (w tym ubezpieczenie na życie oraz OC dla menedżerów),

- mieszkania i hotele dla pracownika lub współpracownika,

- koszty transportu do miejsca pracy i do domu,

- przekazanie ubioru pracownikowi,

- świadczenia o charakterze okolicznościowym (kwiaty, nagrody, wiązanki),

- bony towarowe, prezenty świąteczne,

- napoje i posiłki dla pracowników oraz członków organów statutowych,

- szkolenia i kursy dla pracowników,

- imprezy integracyjne i okolicznościowe,

- finansowanie wydatków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,

- zapomogi i pożyczki.

 

3. Pozostałe świadczenia związane z bieżącą działalnością oraz promocją:

- udział w targach i imprezach wystawienniczych,

- wydatki na wyposażenie i dekorację biura,

- sponsoring,

- sprzedaż premiowa,

- sprzedaż „za złotówkę”,

- konkursy i loterie,

- programy lojalnościowe i motywacyjne,

- rabaty, premie pieniężne.

 

4. Obowiązki dokumentacyjne związane z nieodpłatnymi świadczeniami – zeznania, informacje, faktury, ewidencje.

 

5. Dokumentowanie nieodpłatnych świadczeń dla potrzeb wewnętrznych

– zasady obiegu dokumentów, rodzaje wymaganych dokumentów dla poszczególnych rodzajów akcji promocyjnych,

- zasady tworzenia regulaminów, umów barterowych oraz sponsoringowych – aspekty podatkowe,

- inne dowody potwierdzające wykonanie świadczeń i ich związek z przychodem.

 

6. Wynajęcie podmiotu zewnętrznego celem organizacji wydarzeń integracyjnych oraz promocyjnych

- faktury za organizację szkolenia lub konferencji – czy mogę bezpiecznie odliczyć z nich VAT, jakie ryzyko niesie ze sobą aktualne orzecznictwo sądów w sprawach dotyczących usług kompleksowych?

- wynajęcie agencji do przekazania towarów – czy mogę odliczyć VAT od całej usługi, czy muszę wyłączyć wartość towaru?

Cel szkolenia:

Szkolenie jest kierowane do księgowych oraz dyrektorów finansowych oraz innych osób zaangażowanych w procesy księgowe i podatkowe w firmach oraz biurach rachunkowych, a także do osób zajmujących się reklamą i marketingiem. W trakcie szkolenia omówione zostaną podatkowe aspekty różnego rodzaju świadczeń nieodpłatnych, w tym m.in. akcji reklamowych, promocyjnych, reprezentacji, świadczeń pracowniczych – z punktu widzenia podatków dochodowych (koszt uzyskania przychodu i przychód) oraz podatku VAT. Uczestnicy dowiedzą się jak unikać podatkowych pułapek i wątpliwości związanych z organizowaniem różnego rodzaju akcji promocyjnych, a także akcji kierowanych do pracowników i współpracowników firmy

Warte uwagi:

Szkolenie o powyższej tematyce możemy zrealizować na Państwa potrzeby w formie szkolenia zamkniętego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z naszym biurem tel. 12 413-81-82

Certyfikaty:

Uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Polecamy również:

Szkolenia stacjonarne jednodniowe >> ZOBACZ szczegóły
Szkolenia on-line jednodniowe >> ZOBACZ szczegóły
Szkolenia wyjazdowe >> ZOBACZ szczegóły
Szkolenia na zlecenie >> ZOBACZ programy

Cena:
Cena Data Rejestracji Zawiera Rabat
370.00 netto zł./osobę (455.10 zł. brutto) do: 13-02-2023 godz. 16:13 50.00 zł./osobę
420.00 netto zł./osobę (516.60 zł. brutto) od: 14-02-2023

UWAGA: opłata za szkolenie zwolniona z VAT dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w co najmniej 70% lub w całości ze środków publicznych.
Uczestników, których dotyczy zwolnienie z VAT prosimy o wypełnienie i przesłanie podpisanego oświadczenia.
POBIERZ OŚWIADCZENIE <

Cena zawiera:
  • dostęp do platformy szkoleniowej na żywo przez komputer. Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera,
  • autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • konsultacje z wykładowcą i możliwość zadawania pytań na czacie w trakcie szkolenia,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu przesłany w formie elektronicznej
Informacje dodatkowe:

Zgłoszenia uczestnictwa można dokonać przez:
- formularz elektroniczny na dole tej strony (zalecane)
- lub telefonicznie 510 862 449; 514 953 569; 789 093 920;12 413-81-82
- lub pisemnie, faksem 12 413-61-97
- lub przez e-mail: ds@systemszkolenia.pl
 Ogólna „Karta zgłoszenia na szkolenie” jest także dostępna na naszej stronie [>>> Dokumenty do pobrania]
 Zgłoszenie traktujemy jako potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu
 Ewentualnych rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy dokonywać wyłącznie pisemnie (faksem lub pocztą elektroniczną) najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jego rozpoczęcia
 Nie dokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.



Drukuj do pdfWydrukuj formularz zgłoszenia Drukuj do pdfPobierz program Powiadom o najbliższym terminie szkolenia Powiadom o najbliższym terminie szkolenia Poleć szkolenie znajomemu
Copyright (c) 2023 Centrum Promocji i Szkolenia SYSTEM s.c. | 32-087 Zielonki, ul. Wiarusa 11 lok. 1, tel. 510 862 449; 514 953 569; 789 093 920; 12 4138182, 12 4104591 | System CMS: ICEportal 3 CMS | Polityka prywatności
Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do Twoich potrzeb, realizacji zamówień oraz w celach statystycznych. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.