Temat:

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W MARKETINGU [nr 8196v]

szkolenie online

Termin: 23-02-2023
Godziny zajęć: 10:00 - 15:00
Prowadzący:
Arkadiusz Kraus

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie (Zarządzanie i Marketing), Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstw) oraz Stokholm Univeristy w ramach programu Executive MBA. Sprawuje funkcję Inspektora Ochrony Danych w wielu podmiotach finansowych, w tym w bankach oraz funduszu inwestycyjnym, a także w dużej firmie informatycznej. Konsultant w dziedzinie ochrony danych osobowych. Jest twórcą autorskich regulacji w obszarze RODO wdrażanych w podmiotach, w których pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych. Odpowiedzialny w kilku bankach za przegotowanie swoich indywidualnych rekomendacji dotyczących wdrożenia Wytycznych Europejskiego Nadzoru Bankowego z 2019 roku w zakresie outsourcingu bankowego. Prowadzi szkolenia ukierunkowane na praktyczne aspekty wdrażania RODO z ich ukierunkowaniem na łączenie zasady legalizmu prawnego z dotychczasową praktyką pracy w obrębie poszczególnych administratorów danych. Pełni także funkcję audytora w zakresie ochrony danych osobowych w odniesieniu do różnych podmiotów (banki, fundusze inwestycyjne, oraz podmioty prywatne). Jest także autorem szkoleń wdrażających wymagania wynikające z Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenie prawa Unii oraz wzorów regulacji wdrażających w/w wymagania.

Lokalizacja:
Miasto: SZKOLENIE ONLINE
Opis miejsca:
  • Uczestnicy mogą na czacie aktywnie zadawać pytania wykładowcy,
  • Materiały szkoleniowe wysyłamy mailem w dniu szkolenia,
  • Po rejestracji informacje organizacyjne przesyłamy na adres e-mail,
  • Każdy uczestnik otrzyma bezpieczny indywidualny link do platformy umożliwiającej udział w zajęciach,
  • Wystarczy dostęp do internetu, komputer, tablet, aby dołączyć do szkolenia

W celu uczestnictwa w webinarium polecamy użycie przeglądarek: Firefox, Chrome lub Safari. Przy przeglądarce Internet Explorer zdarzają się problemy z zalogowaniem się do szkolenia.
Oczywiście przeglądarki powinny być w najnowszych wersjach.

Opis:

Podmioty działające w branży marketingowej nagminnie łamią przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Jak wdrożyć w tym zakresie skuteczną i efektywną praktykę, która byłaby zgodna z wymaganiami wynikającymi z RODO? Kolejne rekomendacje organów nadzorczych, w tym Prezesa UODO oraz Prezesa UKOiK, nakładają konieczność dokonywania stałych zmian w ustalonej dotychczas praktyce w tym zakresie.

                                                     

Dostosuj swoją praktykę do stale zmienianych wymagań, poznaj interpretacje nowych przepisów, dokonaj przeglądu dokumentów wewnętrznych! Oszacuj ryzyko, jakie wynika z „braku zgodności” w zakresie prowadzonego przez Ciebie szeroko rozumianego marketingu. Zastanów się, czy prawidłowo prowadzisz swoje media społecznościowe, w tym Fanpage na Facbooku, w kontekście ważnych orzeczeń sądów europejskich. Nie narażaj się na ryzyko nałożenia sankcji administracyjnych przez Prezesa UODO, przygotuj konieczne procedury, oprzyj się na wzorach dokumentów przygotowanych przez naszych trenerów. W ramach szkolenia otrzymasz gotowe do wdrożenia wzory dokumentów, a także szereg ważnych opracowań dotyczące Twojej aktywności marketingowej

Program:

Podczas szkolenia Ekspert RODO, autor licznych wdrożeń w tym obszarze dla instytucji publicznych, finansowych oraz dużych firm, odpowie na wszystkie najczęściej zadawane pytania  dotyczące przetwarzania danych w obszarze marketingu, podpowie najkorzystniejsze rozwiązania, które zminimalizują ryzyko nałożenia przez Prezesa UODO ewentualnych kar administracyjnych. Podczas szkolenia poznasz rekomendowany sposób postępowania oraz odpowiedzi na następujące pytania:

1. Kiedy kontakt marketingowy jest zgodny z prawem? Dlaczego w w ramach marketingu bezpośredniego musimy bazować na kilku odrębnych aktach prawnych, w tym RODO? Cz wolno nam dzwonić do potencjalnego Klienta z ofertą marketingową? Jak legalnie wysłać maila z informacją handlową? Od jakich podmiotów nie musimy mieć zgody na podejmowanie wobec nich aktywności marketingowej?

2. Sztuczna inteligencja a przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Czy wolno nam przetwarzać dane osobowe w sposób zautomatyzowany, w tym profilować dane osobowe?  Kiedy taka forma przetwarzania będzie zgodna z RODO? Kiedy wolno nam legalnie używać chat botów?

3. Sprzedaż e-commerce a RODO. Dlaczego nie wystarczy zawieszenie na stronie  internetowej Klauzuli Informacyjnej? Czy wolno nam usunąć dane z porzuconego przez Klienta koszyka? A może wolno nam zaproponować pomoc w zakończeniu transakcji osobom pozostawiającym swoje dane osobowe w porzuconym koszyku? Jak bez narażania się na zrzut nielegalnego przetwarzania danych oferować dodatkowy komunikator na swojej stronie internetowej? Jak w poprawny sposób napisać „Regulamin sklepu internetowego”? Na czym polega i jak wygląda Regulamin Programu Lojalnościowego? Jak legalnie przetwarzać dane osobowe prowadząc sklep internetowy lub udostępniając Program Lojlanościowy?

4. Newsletter a RODO. Jakie wymagania należy spełnić w zakresie zgodności z prawem? Czy musimy napisać Regulamin Usługi Newsletter? Jak przetwarzać dane osobowe osób korzystających z naszego Newslettera? 

5. Śledzenie Użytkownika i budowanie jego profilu przy użyciu plików cookies -  czy jest to forma przetwarzania danych osobowych? Jakie ponosimy ryzyko w związku z ewentualnym przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika? Jakie spoczywają na nas obowiązki w tym zakresie? Jak powinna wyglądać Polityka Plików Cookies? Jaka jest opinia głównych Regulatorów rynku w tym zakresie?

6. Czy przedsiębiorca korzystający z Fanpage’a na Fecabooku jest zarówno administratorem, jak         i współadministratorem przetwarzanych danych osobowych? Jakie informacje dotyczące RODO muszą zostać udostępnione użytkownikom strony? O czym nie wolno Ci zapomnieć po wydaniu przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE, Trybunał) w dniu 5 czerwca 2018 wyrok w sprawie C?210/16, dotyczącego odpowiedzialności na gruncie ochrony danych osobowych za utrzymywanie tzw. fanpage’a na Facebooku? Jak wygląda faktyczny podział odpowiedzialności pomiędzy spółkami w grupie Facebooka a nami? Jak powinny wyglądać Klauzule Informacyjne na Fanpagu Facebooka? Co to jest Polityka prywatności i czy należy ją przygotować niezależnie od Klauzuli Informacyjnej?

7. Transfer danych w marketingu. W jakich sytuacjach dochodzi do udostępnienia danych osobowych innemu podmiotowi? Kiedy musimy podpisać z podmiotem trzecim umowę powierzenia? Jak jest rola pośrednika w marketingu?

8. Czy wolno nam w ramach działań marketingowych przetwarzać dane osobowe naszych pracowników, w tym wizerunek pracowników? Jak to zrobić legalnie? Czy możemy zobowiązać pracownika do prowadzenia „w jego prywatnych” mediach społecznościowych kampanii reklamowych (marketingowych)?

9. Jak legalnie kupować bazy danych osób fizycznych? Co musimy sprawdzić i zweryfikować przed dokonaniem takiego zakupu? Czy wolno nam korzystać z takiej bazy danych w celach marketingowych? Kiedy jest to legalne?

10. Czym jest Influencer Marketing? O czym nie możemy zapomnieć korzystając z usług Influencera?

11. Czy wolno nam przyjąć jako jedyną prawną przesłankę przetwarzania danych nasz prawnie uzasadniony interes? Dlaczego nie musimy wówczas pytać o zgodę osoby, której dane dotyczą? Jak to zrobić legalnie i zgodnie z RODO?

12. Czy możemy bezpiecznie korzystać z zapisów znajdujących się w projekcie Kodeksu Postępowania przygotowanego przez Polskie Towarzystwo Marketingowe? O czym pamiętać, co poprawić, czego nie stosować? Czy są tam jakieś błędy?

 
Materiały uzupełniające
 

1.  RODO w marketingu. Poradnik,

2.  Sztuczna Inteligencja w kontekście ochrony danych.

3.  Kiedy kontakt marketingowy jest zgodny z prawem.

4.  Zgodne z prawem stosowanie Klauzuli zgody.

5.  Komunikat Prezesa UODO w sprawie DPIA.

6.  Fanpage na Facebooku a ochrona danych osobowych.

7.  Śledzenie i profilowanie w sieci.

8.  Kodeks Postępowania PSM.

9.  DSA i DMA w pigułce.

10. DSA. Kompendium.

11. Umowa powierzenia w marketingu.

12. Polityka prywatności.

13. Wzory klauzul marketingowych.

14. Polityka plików cookies – wersja1.

15. Polityka plików cookies - wersja 2.

16. Stanowisko UKOIK dotyczące „zgody”, jako podstawy przetwarzania danych osobowych.

17. Regulamin Sklepu Internetowego.

18. Regulamin Programu Lojalnościowego.

19. Regulamin Usługi Newsletter.

20. FACEBOOK. Polityka prywatności. Polityka plików cookies.

Warte uwagi:

Szkolenie o powyższej tematyce możemy zrealizować na Państwa potrzeby w formie szkolenia zamkniętego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt z naszym biurem tel. 12 413-81-82

Certyfikaty:

Uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Polecamy również:

Szkolenia stacjonarne jednodniowe >> ZOBACZ szczegóły
Szkolenia on-line jednodniowe >> ZOBACZ szczegóły
Szkolenia wyjazdowe >> ZOBACZ szczegóły
Szkolenia na zlecenie >> ZOBACZ programy

Cena:
Cena Data Rejestracji Zawiera Rabat
370.00 netto zł./osobę (455.10 zł. brutto) do: 16-02-2023 godz. 16:16 80.00 zł./osobę
450.00 netto zł./osobę (553.50 zł. brutto) od: 17-02-2023

UWAGA: opłata za szkolenie zwolniona z VAT dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w co najmniej 70% lub w całości ze środków publicznych.
Uczestników, których dotyczy zwolnienie z VAT prosimy o wypełnienie i przesłanie podpisanego oświadczenia.
POBIERZ OŚWIADCZENIE <

Cena zawiera:
  • dostęp do platformy szkoleniowej na żywo przez komputer. Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera,
  • autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • konsultacje z wykładowcą i możliwość zadawania pytań na czacie w trakcie szkolenia,
  • imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu przesłany w formie elektroniczne
Informacje dodatkowe:

Zgłoszenia uczestnictwa można dokonać przez:
- formularz elektroniczny na dole tej strony (zalecane)
- lub telefonicznie 510 862 449; 514 953 569; 789 093 920;12 413-81-82
- lub pisemnie, faksem 12 413-61-97
- lub przez e-mail: ds@systemszkolenia.pl
 Ogólna „Karta zgłoszenia na szkolenie” jest także dostępna na naszej stronie [>>> Dokumenty do pobrania]
 Zgłoszenie traktujemy jako potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu
 Ewentualnych rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy dokonywać wyłącznie pisemnie (faksem lub pocztą elektroniczną) najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jego rozpoczęcia
 Nie dokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.



Drukuj do pdfWydrukuj formularz zgłoszenia Drukuj do pdfPobierz program Powiadom o najbliższym terminie szkolenia Powiadom o najbliższym terminie szkolenia Poleć szkolenie znajomemu
Copyright (c) 2023 Centrum Promocji i Szkolenia SYSTEM s.c. | 32-087 Zielonki, ul. Wiarusa 11 lok. 1, tel. 510 862 449; 514 953 569; 789 093 920; 12 4138182, 12 4104591 | System CMS: ICEportal 3 CMS | Polityka prywatności
Zamknij

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu dostosowania serwisu do Twoich potrzeb, realizacji zamówień oraz w celach statystycznych. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies

Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.